Subject: FW: Täitmistagatis-MTA44
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 17:13:21 +0200

From: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 12, 2024 3:45 PM
To: Krista Maamägi <[email-masked]>
Subject: FW: Täitmistagatis-MTA44

Tere

Palun tagastada tagatis. MiniTIS-is objekt TRAM rakendused
<http://mnt-prma/index.php?act=eaob&do=1&op=va&rowid=1936> .

Tervitades

Viktor

From: Artjom Astreika - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 12, 2024 12:20 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaidi Pugal - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Täitmistagatis-MTA44

Tere,

Palume tagastada lepingu nr. 1-9/18/1252-1 „riigiteede nr 1 Tallinn –
Narva km 39,02-40,2, nr 1105 Kahala ühendustee km 0-1,431 ning riigitee nr
11107 Kahala tee km 1,15-1,35 taastusremondi omanikujärelevalve
teostamine“ osutatud omanikujärelevalve teenuse eest täitmistagatist.

Garantiiperiood lõpeb - 11.02.2024 a.

Lugupidamisega,

Artjom Astreika

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 58 0949 30

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Artjom Astreika - INFRAGATE
Sent: reede, 3. november 2023 09:24
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Täitmistagatis-MTA44

Tere,

Vabandus, jah,  garantiiperiood lõpeb 11.02.2024 a. , siis kirjutan
12.02.2024 a.

Inseneri poolt on 2023. aastal korraldatud garantiiperioodi ülevaatus.
Manuses.

Lugupidamisega,

Artjom Astreika

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 58 0949 30

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 3. november 2023 09:17
To: Artjom Astreika - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaidi Pugal - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Täitmistagatis-MTA44

Tere

Vastavalt lepingu 6.8 Vähendatud Täitmistagatis jääb Garantiiaegseks
tagatiseks 60 (kuuekümneks) kuuks, alates ehitusobjekti üleandmis- ja
vastuvõtmisakti ja lõpparuande kinnitamisest Tellija poolt. Kõnealuse
ehitusobjekti garantiiperiood lõpeb 11.02.2024. Seega täitmistagatis ei
kuulu hetkel tagastamisele.

Samuti palun teada anda, kas Inseneri poolt on 2023. aastal korraldatud
garantiiperioodi ülevaatus?

Lugupidamisega

Viktor Kisseljov

Juhataja

Teehoiuteenistuse põhja osakond

+372 5304 0065

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

                         Transpordiamet

From: Artjom Astreika - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 2, 2023 2:29 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaidi Pugal - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Täitmistagatis-MTA44

Tere,

Palume tagastada lepingu nr. 1-9/18/1252-1 „riigiteede nr 1 Tallinn –
Narva km 39,02-40,2, nr 1105 Kahala ühendustee km 0-1,431 ning riigitee nr
11107 Kahala tee km 1,15-1,35 taastusremondi omanikujärelevalve
teostamine“ osutatud omanikujärelevalve teenuse eest täitmistagatist.

Lugupidamisega,

Artjom Astreika

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 58 0949 30

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud